قلبي في هذه القلوب التي تندثر وتسقط من كسرة الآلام

بحبــــك أوي ووحشتني


ده أغلى إنسان عندي ربنا يرحمه يارب ويدخل فسيح جناته


وحشتني أوي أوي أوي يا عمو :(:(:(


ياريت كل انسان يزور مدونتي يقرأ له الفاتحة

ربنا يرحمه يارب هو وكل موتى المسلمين

آمين يارب العالمين


My Uncle >>> Love U

My Uncle >>> Love U

Tuesday, January 13, 2009

رحيل لا أعلم مداه

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
بسم الله الرحمن الرحيم

رحيل




موش عارفه أقول إيه بس أنا بقالي فترة تعبانه وبقاوم وموش قادرة لا أكتب ولا أرد ولا أركز ولا أرتاح


تعبانه جدا وموش حاسه باستقرار ولا راحة بال وكل مدى بيزيد الاحساس ده عليا ولذلك قررت أبعد لفترة


لأني حاسه إني موش فاهمه حاجه ولا قادرة أستوعب حاجه ومخنوقه جدا م الدنيا كلها وأفكار غريبة بتجيلي


وبتتعبني أكتر وأشياء أخرى بتذكرها ده غير الواقع اللي عايشاه وتعبت فيه لدرجة فوق احتمال أي انسان


ولولا إن الإنتحار حرام وكفر والعياذ بالله كنت اخترته لأني طاقة الاحتمال عندي نفذت


ولم تعد إلى حيث تكوينها منذ البداية فقد نفذت بأكملها ولا أعلم كيف يمكن لي أن أعيش بدونها وأتحمل ما ليس لي به مقدرة على


حمله فقد سئمت وفي وقت متعب الآن وحتى لا تقلقوا عليا كان عليا اخباركم أني سأغيب ولا أعلم كم فترة أو كم يوم


بس أنا بجد تعبانه فوق التخيل لأي حد وبطلب منكم الدعاء ليا لأني بجد محتاجاه


أستودعكم الله ادعولي بلييييييز :(


يارب ارحمني م اللي أنا فيه