قلبي في هذه القلوب التي تندثر وتسقط من كسرة الآلام

بحبــــك أوي ووحشتني


ده أغلى إنسان عندي ربنا يرحمه يارب ويدخل فسيح جناته


وحشتني أوي أوي أوي يا عمو :(:(:(


ياريت كل انسان يزور مدونتي يقرأ له الفاتحة

ربنا يرحمه يارب هو وكل موتى المسلمين

آمين يارب العالمين


My Uncle >>> Love U

My Uncle >>> Love U

Tuesday, May 27, 2008

خايفة من حبك لــــــــيا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرحمن الرحيم

خايفه من حبك ليا


مشكلتي اني خايفه من حبك ليا
في يوم كلمتني عن احساسك بيا
بكلامك حيرتنى بتحبني أنا ولا هيا
وكنت بتحكيلي عن حبك ليها ولا ليا
وخوفك وقلقك عليها ولا عليا

رجعت تكلمني تاني وتسألني عن حالي
و أرد عليك عادي واقولك مفيش مالي
لكن جوايا كلام يحكي عن سهري ليالي
وخايفة أتكلم تفهم ايه بيدور في خيالي
ما أنا كنت عايشه وفجأة لقيتك حلم يحلالي

جوايا احساس بيخنق حبي ليك
وصعب أحس اني في حالة حب فيك
زي ما صعبة عليا هتبقى سهلة عليك
مش هقدر أنساك لكن هي هتقدر تنسيك
وبقربك منها هتحسها بين ايديك

اخترت جرحي وألمي انا وسيبتك ليها
عشان بحبكم لبعض هكون حققت امانيها
وهتفضل هي صحبتي واختي قبليها
ما انا دايما بحبها وروحي فدى لعينيها
وطالما بتحبها يبقى يارب هنيها

*****