قلبي في هذه القلوب التي تندثر وتسقط من كسرة الآلام

بحبــــك أوي ووحشتني


ده أغلى إنسان عندي ربنا يرحمه يارب ويدخل فسيح جناته


وحشتني أوي أوي أوي يا عمو :(:(:(


ياريت كل انسان يزور مدونتي يقرأ له الفاتحة

ربنا يرحمه يارب هو وكل موتى المسلمين

آمين يارب العالمين


My Uncle >>> Love U

My Uncle >>> Love U

Sunday, December 7, 2008

العيد فرحة

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
بسم الله الرحمن الرحيم

العيد فرحة



سوري بجد على التأخير وعدم متابعة مدوناتكم كان عندي ظروف والله
غصب عني يا جماعه ومنها إني سافرت القاهرة وبعدين


لما جيت حضرت شنطتي ورحت أقعد بابن خالي عشان خالي و مراته عقبالكم جميعا يارب سافروا


الحـــج ويدوب لسه واصله
وحشتوني بجد وكل سنه وانتم طيبين عيد سعيد عليكم يارب


معايدة خاصة لأحلى أخوات :-

مــــــــــحمد

باربي

أحمـــــــد


كل سنة وانتم بخير يارب و ربنا يخليكم ليا يا أجمل أخوات


وياريت يا محمد تسلملي على القطاقيط


هابي عيد بقى هههههههههه العيد فرحة مااااااااااااااء


حلال الله أكبــــر


بس تعرفوا إن الخروف صعبان عليا أوي بجد


أنا أصلا موش بتحمل منظر الدم

وعثان هتندبح هغنيلك أغنية ثوغنتته



جه خلاص العيد ولبست كله جديد



لكن ما كنت سعيد



كان عندي يا ناس خروف طعم و كله كسوف




و قلبي عليه ملهوف



خدوه من بين أخواته و حضروا يوم مماته



وكتبت بايدي اسمه على شهادة وفاته






محدش ياكل لحمة كتير هتتخنوا ههههههههههههههههه
كل سنة و أنتم طيبين