قلبي في هذه القلوب التي تندثر وتسقط من كسرة الآلام

بحبــــك أوي ووحشتني


ده أغلى إنسان عندي ربنا يرحمه يارب ويدخل فسيح جناته


وحشتني أوي أوي أوي يا عمو :(:(:(


ياريت كل انسان يزور مدونتي يقرأ له الفاتحة

ربنا يرحمه يارب هو وكل موتى المسلمين

آمين يارب العالمين


My Uncle >>> Love U

My Uncle >>> Love U

Tuesday, December 16, 2008

أضعف و أغلب خلق الله اشفهولي يارب

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

بسم الله الرحمن الرحيم

يارب اشفهولي يـــــــــــارب


موش عارفه أقول إيه أنا جوايا حزن فظيع وكأنه قدري وكمل لما شفت النهارده مشهد عمري ما كنت متخيلة أشوفه


الإنسان بجد ضعيف أووي


وغلبان أووووووووووي وأد إيه أقل شوية هوا يخلوه يقع يـــــاه على الدنيا وياه على القدر بيختار ناس كتير طيبين


اللهم لا اعتراض ولا رد لقضاء الله .. بجد أنا تعبانه أوووي وخايفة أووووي


النهارده خرجت رحت أزور عمي وده عمي الوحيد اللي متعلقه بيه وبحبه وحقيقي أطيب خلق الله


شوفته وهو راقد تعبان جاله ابتلاء من عند ربنا فشل كلوي وموش متحمله يا حبيبي


والضغط والسكر مبهدلينه وعرفت إنه هيغسل 3 مرات


في الأسبوع يااااه وهو ياحبيبي موش متحمل الألم يارب اشفيه يارب


أرجوووووكم كلكم ادعوله ينوبكم ثواب ده بجد حبيبي وخايفة عليه أووووووووووووووووي


مسكت نفسي بالعافية وأنا ببوسه وبطمن عليه


وبقوله ياحبيبي بطل دلع بقى وهتبقى كويس وهتقعد جمبي ونطرد العريس وهتجوزك إنت


يارب اشفيه يارب


يارحمن يارحيم بجلالك وقدرتك وعزتك اشفيه فأنت الشافي المعافي ولا شافي غيرك وحدك لا شريك لك


أطالبكم الدعاء له عسى أن يتسجيب دعاء أحد منا هو محتاج دعائكم يارب اشفيه يارب وخليهولي يارب


الحمد لله على ابتلائك يا رحمن بس عشان خاطري اشفهولي ده طيب أوي و أغلب خلق الله


  • اسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يشفيك.

  • أذهب البأس، رب الناس، اشف وأنت الشافي، لا شفاء إلا شفاؤك، شفاء لا يغادر سقمًا .


    رزقك الله عافية الأبدان و أبدان العافية


    و قوة الايمان و ايمان القوة


    و عافاك دنيا و أخري


    و جعلك من المحسنين


    يارب اشفيلي عمو يارب ياحي ياقيوم بدعوتك أستغيث


    اللهم آمين يارب العالمين