قلبي في هذه القلوب التي تندثر وتسقط من كسرة الآلام

بحبــــك أوي ووحشتني


ده أغلى إنسان عندي ربنا يرحمه يارب ويدخل فسيح جناته


وحشتني أوي أوي أوي يا عمو :(:(:(


ياريت كل انسان يزور مدونتي يقرأ له الفاتحة

ربنا يرحمه يارب هو وكل موتى المسلمين

آمين يارب العالمين


My Uncle >>> Love U

My Uncle >>> Love U

Monday, December 15, 2008

قلبي موصيني عليها وعشانها بكتب ليها

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
بسم الله الرحمن الرحيم

قلبي موصيني عليها وعشانها بكتب


بداية برغم إني موش في مود يسمح بالكتابة لأي بوست بجد لكن أنا اتصدمت صدمة

وافتكرت إن في حاجه غلط عندي أنا بس لحد

ما فهمت وعرفت إن كيكي كياراا يحني قررت تغلق المدونة وكل حاكة ولو لفترة

وبما إني أصلا متنكدة وطهقانة وزهقانه وزحلانه خالث مالث الفترة دي وموش عارفة أكتب

أي حاجه فاتحملوا بقى

لأن قلبي موصيني عليها وعشان كده بعد ما قلت هرد بتعليقات عندي

يا أحسن أخوات بس لقيت بعد كيارا لازم أكتب وأصرح

هصرح بإيه يادي الخيبة نسيت ... يخرب بيت الزهايمر

آه موصيني على كيارا وحايز يقولها كلام كتير وكمان أنا عارفه إنها هترجع تاني

وهتفتح المدونة وهي عارفه إن بكره لو موث فتحتها

هيحصل ضرب نار وهخلي المنصورة تقاطع منتجات حلوان ههههههههههه وناس حلوان

ومواصلات حلوان هههههههههههههه

هنشوف بقى يا ست كيكي عثل يابت زي ما قولتلك اسمك بيفكرني بحاجتين

الكيك اللي محرومه وممنوعه منه ههههههههه

والحاجه التانيه اللي انتي عالفاها بقى اوعي تثيحي هونا هقتلك هههههههههههههه

يلا بقى هثوف محاكم قلبي .. احم احم موثيني حليها إزاي ..

يلا قلبي قولي مالك وحايز تقول إيه لكيكتي

في يوم م الأيام مريت على بستان مشيت فيه شوية قابتلني هناك حورية

لابسة فستان جميل مليان بالألوان وعينيها فيها لمعة صافية زي الماية

قربت منها وقلت أسلم بس عليها قريت كلام كتير في قلبها قبل عينيها

حبيت كل مافيها وقريت كتير عليها وفي آخر الكلام قلبي وجعني عليها

حسيتها شبيهة ليا واتمنيتها تكون أخت لغيري وكمان ليا

طفولة وشقاوة حلوة وضحكة تملى الدنيا عليها وعليا

ويدوب غمضت عينيا اختفت هي في ثانية

دورت كتير عليها وتهت في دنيا تانية

أكيد كنت بحلم وضاع الحلم مني

وخرجت من البستان وبقيت عايشة كأني

واقفة على الأمواج ولا موجة تحضني

ومشيت سكتي تاني لقيت جايلي رساله

بفتحها وقلبي يعاني وحالته كانت حاله

ولسه ببص فيها لقيت عيني جات عليها

وشفت إن الحورية انسانه حقيقية

وبعد يا ناس ثواني كانت بين ايديا

وقلتلها ترجع تاني لدنيتها وليا

وعدتني وكلامها صادق إنها هترجع تاني

قلتلها دلوقتي لازم قالتلي بلاش بعاني

وبعد كلام قلوب دعيت خالق الغروب

وقلت ليها تاني ترجع عشانكم وعشاني

ردت وقالت بكره هرجع وموش أغيب تاني

لأني وأنا بختفي كنت شايله همكم

وحاسه كأنكم مني ومنكم

وعشانكم هرجع وأنسى

مع إني بعاني لسه

لكن خلاص وعد

من بكره خلاص بجد

هكتب وأحكي معاكم

وأفضل دايما وياكم

برغم إني موش أعرفها عن قرب بس حسيتها زي ما قلت في كلامي وموش أي حد أتعلق

وأحس بيه وأنا بجد كتير حبيتها .. احم

وهي وعدتني بكره مع بوست جديد هتفتح المدونة وهترجع كيارا بتاعتنا واختنا وحبيبتنا كلنا

وإياكي تغيبي يابت تاني هقتلك وهنتحر ويبقى ذنبي في رقبت بقى ها بقى قولتي إيه

بث ثوفتي يابت يا كيكتي الحب اللي بحبهولك يلا أهي الناث كلها هتعرف وهتدبسي

وأديكي هتطلبيني من أهلي بقى زي مااتفقنا يا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

إياكي تحمليها تاني هحلمك م المثاثه

يلا خليتنيني أكتب وأنا موث في مود كتابه
يلا وحضن أهو موث حالماكي من حاكة خالث يا كيكيتي هههههههههههه