قلبي في هذه القلوب التي تندثر وتسقط من كسرة الآلام

بحبــــك أوي ووحشتني


ده أغلى إنسان عندي ربنا يرحمه يارب ويدخل فسيح جناته


وحشتني أوي أوي أوي يا عمو :(:(:(


ياريت كل انسان يزور مدونتي يقرأ له الفاتحة

ربنا يرحمه يارب هو وكل موتى المسلمين

آمين يارب العالمين


My Uncle >>> Love U

My Uncle >>> Love U

Wednesday, July 16, 2008

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم
ياريتك حبيتني



ياترى حبيتني ياترى حسيتني

طيب فين كلامك زمان ووعودك عن الأمان

يمكن في بالي أوهام

يرسمها جنون انسان

عاش يحلم بحب يديه عمره كله

ويتمنى لو يقوله

انت حبيبي وبس

خايفة أصدق ظنون عقلي

وأصحى على كابوس يقتلني

ومن دنيا الحب يحرمني

وألاقي نفسي وحيده

وفي الحياة غريبة

منسية مجروحة

خايفة احساسي بيك يموت

وعمري من بين ايديا يفوت

وألاقيني خسرت عمري وحياتي

وألاقيك كنت كدبه بحياتي

بس تعرف

احساسي بيك غريب

حسيته من بعيد

طيف بيترسملي

قربت منه لقيت

سكة بتتفتح مشيتها وأنا خايفة

موش عارفه خايفة ليه

يمكن خايفة أتجرح

أو ألقى طيفك سراب أدامي

صدقني حتى في بعدنا

كنت بستغرب حبي ليك

ازاي بيزيد

وأتخيل نفسي وأنا بين ايديك

وأحاول أتكلم وأقول

كل اللي جوايا ليك

يمكن عرفت أقول لكن موش ده

اللي عايزاك تحسه

لأن اللي عرفت أقوله

لقيتك بتهرب منه

طيب ليه وإزاي

اتغير فجأة الكلام

ما انت عارف م البداية

حياتي من غيرك نهاية

كنت من الأول تقولي

أنا رافض احساسك بيا

وحياتي موش عشانك دي عشانها هيا

المشكلة إني موش بقيت حاسة بحاجه حواليا

وضاعت حياتي من بين ايديا

وضاعت ضحكتي مني

وبقى مكانها دموع في عينيا

تعرف أول مرة كلمتني

ومن حنانك حسستني

حسيتني طفلة بتتولد

وبتجري في دنيا غريبة عليها

لكن فضلت ضحكتها ضايعه

كنت بحاول ألاقيها عشانك

لأني حبيت ضحكتك من غير ما أشوفها أو أسمعها

كنت كل مرة أدور على ضحكتي تكتر دموعي وتزيد

وكأن جبال من الجليد

صابها انصهار

وأقسمت تخلي ليلي نهار

بس نفسي أسألك سؤال

قبل ما يفوت المشوار

أصل بيني وبينك حساه قريب

موش بعيد

وزي ما يكون ويجي

أديني مستنياه

انت فعلا حبيتني واتمنتني

ولا كنت مرحلة بحياتك

لو موش كنت حبتني

أنا متأكده إنك عارف

أنا حبيتك أد إيه

وكنت معاك إيه

بس يلا بعد إيه

ابقى افتكرني

وربنا معايا

بس مقدرش أقول يصبرني

لأن وقت الصبر فات مني

بس اوعى تنساني

أنا سامعه قلبي بيعاني

سامعه صوته بيألمني

خايفة تنساني بعد ما


خايفة أقولها

كلمة أخيرة

رغم إن دموعي زادت وحياتي شافت وفاضت من الدنيا

إلا إن حبي ليك عمره ما أتأثر تعرف ليه

عشان حاجه جوايا حسيتها ليك واتحرمت منها منك ليا

واتمنيت وقتها تشوفها وهي باينه في عينيا

ياريتك حبيتني وحسيتني
يمكن كانت فضلت حياتي شويه واستنتني
ياريــــــــتك