قلبي في هذه القلوب التي تندثر وتسقط من كسرة الآلام

بحبــــك أوي ووحشتني


ده أغلى إنسان عندي ربنا يرحمه يارب ويدخل فسيح جناته


وحشتني أوي أوي أوي يا عمو :(:(:(


ياريت كل انسان يزور مدونتي يقرأ له الفاتحة

ربنا يرحمه يارب هو وكل موتى المسلمين

آمين يارب العالمين


My Uncle >>> Love U

My Uncle >>> Love U

Monday, July 21, 2008

جـــــــــــــــــــواب

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرحمن الرحيم

جـــــــــــــــــــــــــــــــواب


هبعت جواب وأستنى رد لقلب عمره ما عرف يحب

يمكن يحس بين سطوره

يمكن يكسر بيه غروره

ويرد عليا بكلام يحسه موش بلسانه لكن بقلب

طب أكتب ايه وهقوله ايه ما أنا جوايا كلام كتير

اكتب بعقلي ولا بقلبي أقول بحبه ولا أخبي

نفسي أقول كل اللي حساه ومهما كان اللي يصير

هنطق بقلبي وأقول بحبه وعايشة ليه وعشانه بدعي

هدعي لربي وأقوله جملة قالهالي هو

أول مرة كلمته فيها

طلبها مني حسيت كأني

عايزة أروحله وأعترفله بحبي ليه

رد عليا بالجملة ديا وكان بجد

شهدها قلبي وربي قبلي

وجه يقولي حبيبتي وعد

هفضل أحبك وأصون في حبك كل المعاني

وعمرك معايا ما راح تتجرحي أو تعاني

عارف ساعتها حسيت بايه

بلاش أقولك اسأل قلبك هيقولك ليه

كنت معاك بكل اسم تحسه فيك

وكتير بقولك ومفيش فايدة تحس بيا

خليتني أخبي احساسي يمكن تحسه مني ليك

ولو حسيته وقتها غمض عينيك واحلم تشوفني بين ايديك

ممكن أجيلك وقتها عشان أقولك كلمة وبعدها هسيبك وأمشي

بس لحظة واحده قبلها هقولك دعيت بايه

دعيت تكون طفل جميل بايديه يطيب قلوب

وبضحكته يمسح ذنوب

ودعيت كمان أشوفك

موش أدامي لكن معايا

رغم إني بحسك جمبي ويايا

ودعيت وقلت من قلبي وناديت بصوت عالي لربي

أقولك ولا أخبي هسيب دعوتي تحسها يمكن تكلمني وقتها

وتعرف بين السطور ومن دعواتي تلاقي عندها

نفس الكلام اللي كنت هقوله قبل ما أمشي

ما أنا راح أقوله بس كنت اتمنى تحسه من غير كلام

كنت هقولك لو من زمان تفتكر وقت ما اتولد الحب بينا وقلتلك كلمة بحبك

حسيت بايه وقلت ايه هتعرف دلوقتي انا نفسي أقولك وأعترفلك انت يا قلبي تبقى بالنسبة لي ايه

خلاص عرفت ولا أقول

؟؟

أترك رد على الجواب وإن ما تركت هعرف إن قلبك قاسي وراح يصيب قلبي العذاب